2011 m. rugpjūčio 18 d., ketvirtadienis

Permatoma

Stebėjau kelių neblogai pažįstamų asmenų susirašinėjimą. Taip, taip, pavydžiu social skillų ir tuopat metu juokiuosi iš to socialinio žaidimo, pateikto apačioj.
Turėjo būti aptartas ganėtinai rimtas reikalas.
aš (stebėtojas): -
mergina: [-bla-blah-]n
vaikinas1: [-bla-blah-]n
vaikinas2: [-bla-blah-]n

intuityvus vertimas, pagal mane:
mergina: sakau kažką, kad jus švelniai paerzinčiau; o jūs tokie stiprūs ir protingi, hihi - *užduoda kokį kvailą klausimą ar pasidalina savo planais*; taip, aš čia patelė, visas dėmesys man;
vaikinas1: bebe, sakau kažką, kas yra švelnus atsakas į merginos erzinimą; turiu panelę įtikinti, kad esu geresnis už vaikiną nr2, todėl pasišaipysiu iš jo; atsakau į merginos klausimą, rodydamas savo žinias; mestelsiu kelis subtilius klausimus patelei, kurie padės man išsiaiškinti, kuris iš mūsų, dviejų patinų, pranašensis.
vaikinas2: *elgiasi kaip ir vaikinas1, bet atsitraukia, pajutęs pralaimėjimą.*
stebėtojas: *dingsta, kol kas nors neprisiminė jo būvimo.*

užsidengiau veidą delnais, naiviai vildamasi, kad nebematysiu tos struktūros ir mano brangusis "kodėl" šiandien norės miegoti atskirai. Bet juk tai aš esu "kodėl"!..

4 komentarai:

  1. !!! ir kiekvieną kartą vis tiek ploju atsistojęs.

    AtsakytiPanaikinti
  2. oo... nemaniau, kad mano rašinėjimus atsimena šis skaitytojas, labai malonu, kad patiko :}. Tik va, nežinau, kodėl tas įrašas pasirodė vertas tokių pagirų.

    AtsakytiPanaikinti
  3. todėl, kad analitiškai įžvalgus. ir parašytas gražiai.

    AtsakytiPanaikinti
  4. -.- kaip tau puikiai sekasi kiekvienąkart mane stebinti !

    AtsakytiPanaikinti